Seymamam29 canım benimde 34. Hafta çıktı 15.10 oldu doktorun yanında ama çok heyecan panik haldeydim. Düşmedi bir kaç kez ölçüler çok kafaya taktım orada. Günde üç kez alfamet başladılar ve tuzsuz yiyorum. Çok şükür not al seyrediyor. Bu arada kan ve idrar temiz çıktı onlarada bakıldı. Ama diken üstündeyim bende 36 haftaya gireceğim yine de abi birşey olur anlamam site korkuyorum. Sana tavsiyem bol su yürüyüş ve sıfır tuz az tuz değil ben hiç koymuyorum. En çok çıkaran şeyde üzüntü stres panik Bi onu başaramıyorum….