Gul27- Zeytin20 ıcrette herhangı bır degısme varmı pekı canım aynımı yenı yık tarıfısı olarak degısmemıstır demı
Zeytin20 Gul27- Aralık sonu gitmiştim. Kontrolüm 29 Ocak. Yeni yıl tarifesi olacak diye biliyorum. Hastanelerde zam koyacakmış. Ama değişti mi bilmiyorum.
Gul27- Seymmakck allahım saglıkla kucaklarımıza almayı nasıp etsın gercekten şu şartlar ıcın hersey zor devlet hastaneler randevu zor alınıyor özel hastanelere millet gıdıyor mecburen onlarda bunları fırsat bılıp zam üzerine zam getiriyorlar
bernaaozkara Medicana rengin karataylıya gidiyorum Sompo sigorta yaptırdım 5170e 9 muayene +2 türlü doğumu kapsıyor normal ücreti en son 250 muayene 5250 doğumdu sigortasız 400 lira muayene doğumu bilmiyorum
Hfk25 Gul27- medova güler altintepeye gidiyorum muayene 250 TL ama esimin iş yerinin anlaşması olduğu için 200 TL. Normal ve sezeryan 5000 di geçen hafta perşembe sordum bu hafta cuma tekrar soracam 36+4 haftalık hamileyim dogumuda orda yapacam inşallah fiyat artmaz
Kubraatess Gul27- muayene ücreti hala 250 ben nst yede girdiğimden 275 tl ödedim doğum hakkında bir bilgim yok henüz sormadım ama sürekli aynı doktora muayene olursan doktorunda %10 bir indirimi oluyormuş
Zeyderee Merhabalar, kizilay hastanesinde Tuğba sekmenli doktora giden var mıdır. İlk kez randevu aldim
dondurmalibebegim Medicana Nil okurda gebelik takibim ve teşhisimi ve tedavimi yapamadığı için 40+4 de ölü doğumum oldu. Başımdan geçenleri anlattığım postlarım var profilimde lütfen okuyun. Benim düştüğüm yanılgıya düşmeyin. İşinin ehli doktorlara muayene olun.
semaim Arkadaşlar bende Medova Hastanesine gidiyorum elnare hanıma fakat neden devletin karşılamadığı ilaçları yazıyor ki anlayamadım