Bende meram akademi Tülin yaman hocama gidiyorum. Doktorumdan çok memnunum tavsiye ederim sizde güler yüzlü çok da samimi bir insan. Ama ben sanırım orda doğum yapamam riskli geçtiği için hamileliğim isimi bıraktım haliyle parada yetişmiyor her şey vok pahalı olduğu için. Hakkımızda hayırlısı olsun bakalım zamanında sağlıklı bir şekilde doğsun bebislerde inşallah