mervebuglemtkn teşekkürler arkadaşım amin, ben muz, kaşar, ceviz çok yedim ama İmom OMEGA 3 kullanıyorum benim sebebi o kesin. Ama 36 dan sonra bırak demişti bana veren doktor. Her gün meyvemi yedim, süt icemem ayran ve yoğurt ile devam ettim. Korkma benim önce önden gitti sonra yavaşladı daha düzelir o.