pijamaboregi hangi doğum kolay ki her şeyin bi zorluğu var. Sezaryen oldum 5 saat sonra kalktım yürümek için ilk kalkış zordu,yürüye yürüye açıldım ertrsi güne dikiş yerimde bir sıkıntı yoktu ama doğruyu söylemek gerekirse baş boyun ağrısı beni mahvetti 6 gün boyunca,sebebi nedir bilmiyorum.yoksa ben çok memnunum şuan 8.günüm hiç ameliyat olmamış gibiyim