annesinin_beybisi ipekveatlas ama ayni herde bende 0.85 cm yazıyor henüz bebek yok bende sadece kese var 😀
ipekveatlas annesinin_beybisi crl yazan yerde mi? crl bebek varken görünür yani bebeğin başından poposuna kadar ölçümü. daha bebiş görünmediyse crl yazmaz yani mantıken. hem senin daha küçük canım o 7 haftalık olmuş
ipekveatlas annesinin_beybisi üstteki fotoya değilde alttaki fotoya baktım orada crl 0,95 cm yazıyo kese boyutu değil o bebek boyutuu
moom222 umayben bnm normal GB ama bilemedim haftaya cumartesi gidince ogrencem bakalım normal mi ilerliyor ama makina farklılığı da ola bilir diyorlar bir hafta çok önemli değil kendini yakalıyor diyorlr
umayben moom222 hem makina farklılığı olabilir hem geç döllenme olabilir hem de çoğu kişi bu durumu yaşıyormuş sonradan haftalar yakalıyormuş birbirini o yüzden sıkıntı etme canım
Gulcinbbrc moom222 anlıyorum canım da senin ultrason fotonda göremedim normalde hem kese boyutu hemde bebek boyutu yazar CRL olan bebek GS de kese boyu benim ultrason fotomda öyle
moom222 umayben cnm otuz Aralık’ta tüp bebek doktorumun verdiği kağıda göre ya 6+6 ya 6+5 gözüküyor dikaktlice baktimda üç icakta gittiğim doktorda ise 7+0 yaziyor belkide makina farkı dediğin GB cnm çok bı farkda yok anladığım kadariyla