Sevi_l ya 30 aralikda gittim kağıda bakiyoeum 6+6 yazıyor 3 ocakda gittim 7+0 yaziyor hesaplama ma pazart di 3 ocağa 7+3 olması lazım ama farklı makinalar ondan mı acaba tüp bebek soktorumda 30 aralikda baktık sonra 3 ocakda normal doktorumda biri baya lüks biryerde makinaları falan biri normal sıradan bir hastane