6ıncı haftada başladı 9 hafta oldu hala devam prilam kullanıyorum gece yatmadan 2 tane ama akşama doğru tekrar oluyo doktor gün içinde bi tane daha almamı söyledi ilaç kullanınca kusmuyorum evet ama maalesef yine herşeyi yiyemiyorum iğreniyorum herşeyden çok kötü ya tez zamanda bitsin inşallah