Hazalcemal Iremaltnr bir ben 2cm acıklıkla yatıs yaptım kendimde hıc sancı yoktu ama nts de cıkıyordu sancım ogun doğum ettim
Iremaltnr Zeynebinannesi25 ilerlesin diye birşey yapiyormusunuz yoksa kendiliğinden ilermesini mi bekliyorsunuz 😊
Iremaltnr Silaaaaa Doğum sancısı olunca anlıyorsun artık diyorlardı bakalım dikkat et kız sende evde doğurma 😄
eslemsi Senemisttt evet sabah uykumda karnimda baloncuk patladi sesi bile duydum snra yatagim göle döndü
eslemsi Senemisttt evet gece ev tasindigim icin biraz fenalastim sancilandim ilk lez orda sanci ne tattim adet agrsi gibi tansiyon sorunumda cikmisti son haftalarda sutekli takipteydim boraz yoruluncada sabaha su geldi gununde 15 gun erken dogurdum