Vldnshn1 aynı benim durumum gibi olmuş kanamayla gitmiştim ekim ayımda asla aklıma öyle devlete acilden gideyim falan gelmedi zaten hiç birşeyi düşünemeyecek kadar çok korkmuştum sizi gayet iyi anlıyorum ben inandıramadım kimseyi bana yalancı muamelesi yapıldı ama benden sizden başkaları da çıkıyor para ödedik diye benim yine çok küçük bir leke olunca 24. Haftadayım yine vurulmam gerekti öğrenince devlette vurulduğunu ücretsiz şansımı denedim hallettim iki gün sürdü inşaallah sizde birdaha ödemezsiniz uçuk deyince fiyatı neyi uçuk ben ödemedim para anca 2,5 ay olmuştur siz yaptıralı diye tepki verdi hanımefendinin biri inşaallah okuyordur o da bunu