2cocuk1annee yahu devlette ücretsiz dediğiniz iğne devlet hastanelerinde olmuyor bile.Bursa’da yaşıyorum kanamam vardı gelmediğim hastane kalmadı bu ilaç bir dönem sürümden kalktığı için eczanelerde bile stok şeklinde yok devlet hastaneleri de doğum,düşük ya da yatış yaparsa karşılıyor diye biliyorum ben 500 kusur ödemiştim ki doktorum gerek duyarsa bir kere daha vurulacaksın bu ilacı dedi