Bende üç ay önce kürtaj oldum kuzum gecmiş olsun ben. Düşük yaptım. İş yerınde. Aldım. Parcayı. Elıme. Hastaneye kostum düşünün ben 11+3de. Düşük yaptım hıder gıtmez bebek düşmül sadece. Rahımı. Temızledıler. Banada. Antınıyotuk vs verıp gonderdıler bana. Patalojı.den bahsetmedıler. Esım. Kirtaj sırasında. Bebegın. Parcası. Patalojıye. Gıtsın dedı. Sonra. Akıl ettıler. Gonderdık. Genetıge. Vs bakıldı bırsey. Cıkmadı gec dolenme. Kese 7 haftalık. Bebek sat ne görede 11+3dı yanı. Sen. Kontrole gıttıgın zaman. Doktoruna sor. Parca alındımı dıye ordan bellı oluyor. Kanama 10 gün sürdü bendede😏😓😓😓