Bı kaç gün önce doktora gittim kanamam ve ağrım olmuştu doktor baktı kalp atışı durmuş gebelik 9 haftalık ama bebek 8.haftada kalmış dedi.duyamiyorum dedi ve başka doktora yönlendirdi oda baktı kalbi durmuş dedi tekrar uzmandan onay almak için ultasona girdim oda onay verdi durmus diye.sonra ilaçla tedaviye başlandı kromozom eksikliğinden dolayı kalbi durmuş dediler şuan iyiyim hafif ağrılarim sancılarım var ama çok üzülüyorum onu aldılar kalp atışını duydum ve şuan o yok doktor hiç ilaç vermeden tedavi onermeden direk taburcu etti.kurtaj olmadım herkes hemen çocuğunuz olur Merak etmeyin dediler ama başından böyle şeyler geçen yaşayan kişiler yazabilir mi ne zaman hamile kalınır kanama ne zaman durur