Bussbusss ben Ankara’da yaptirdim bilgim yok. Fakat burdan bir hamile arkadasin ikili testi riskli cikmisti cok uzgundu ona soyledim. Gidip gorusmus bedavaya testi yapmislar. Tesekkur etmisti burdan bana. Baska bir bilgim yok maalesef ☺️ Ankarada gazide her gidene yapmiyorlar sanirim bizden doktordan alınacak kagit istendi. Ucreti var burda zaten. İkiz gebe oldugu icin yaptilar. Soruyorlar neden yaptiracaksin falan diye. Ya ikili testin kotu gelmesi gerekiyor ya da ikiz gebelik ya da gecmiste genetik sebeplerden cocuk kaybetme gibi(allah korusun) 🙄