Merhaba, benim bebeğimde de böbrek genişlemesi vardı, hatta detaylı da doktor nifty test önerdi, o korku ile yaptırdık, çok şükür normal çıktı. Bebeğim doğdu çok şükür sağlıklı, zaten ilerleyen haftalar da böbrek genişlemesi durmuştu. Takipte kalın kendinizi korkutmayın:)