Kadın doğum dr u olarak Mustafa Cihan Baysal evet iyi bir dr 5 gün önce kendisinde doğum yaptım ama hastane şartları çok kötü bir odada refakatcilerle birlikte 4 kişi kalıyorsunuz temizlik sıfır ameliyata girmeden önce bir odada koyun sürüsu gibi sırayla herkes yatak vs değiştirilmeden nst ye bağlanıyor hijyen yok resmen kanlı çarşaflar üzerinde ben doğuma girene kadar kaç kişi yattı kalktı nst yatağına odaya çıktık 4 kişi aynı tuvaleti kullandık temizlik yapmaya kimse gelmedi doğru düzgün inanın böyle olacağını bilseydim özelde doğum yapardım. Bende dr çok iyi dedikleri için orayı tercih ettim evet dr iyi ama yattigin bölüm vs çok kötü resmen yemek dagitanlardan bile trip yedik çabuk yeyin hemen toplayacağız dediler insana değer sıfır orada bir kaç iyide var içlerinde ama hele bazıları var ben izin verirsem buradan çıkarsın gibi ithamlarda bulunuyorlar çok kaba o kadar pişman oldum ki orada doğum yaptığıma asla kimseye tavsiye etmem sonuç olarak bebeğim 2 gündür kuvezde enfeksiyon kapmış dr her şeyden olabilir dedi ameliyat bıçağı yattığı yatak vs siz siz olun imkanınız varsa eğer gidin bir özelde doğum yapın. Çünkü 2 gündür yaşadığım stres beni benden aldı dr u sadece 3 kere gördüm bir ameliyatta birde çıktığımda sonrasında orada egosunu tatmin eden insanlar ilgileniyor hayırlısıyla güzel doğumunuz olsun inşallah hayırlısı ile bebeğinizi kucağınıza alın bende tez zamnda kavuşayım yavruma