Deletedmom_33 https://imgyukle.com/i/oOOZIh https://imgyukle.com/i/oOObmn 1 ay önce burada görüp başvuru yapmıştım. Bugün teslim ettiler. Ayrıca hemşire geldi 1 yaşına kadar isademden bebek gelişimi,testler tarzı şeyler için de gelecek ara ara. Kıyafetler çok ince değil bence gayet güzeller. 153′ü arayarak başvurabilirsiniz. Eve gelip soru soruyorlar. Sonrasında 2 haftaya geldi.
asellmom Deletedmom_33 ya ben aradım 153 ibb bebek paketi diye direk veremeyiz ilk evinize gelip bakıcak lar neye gerek varsa ona göre verilicek dediler. Sizin evinize geldiler mi? Bide hamilemisiniz doğum yaptınız mı?
annembabam Deletedmom_33 çok çok iyi bir yardım gerçekten . Bizim belediyeyi ben de dün aradım , diyorlar ki başkanımız battaniye hediye ediyor .🤣🥴🥴sagolsunlar
Mucizemannesi21 Deletedmom_33 güle güle kullanmak nasip etsin rabbim benimkide gecen hafta geldi hepsi çok güzel.
Deletedmom_33 asellmom Evet telefonda soru sordular eve gelenler de oldu 2 kız. Onalrda hemen hemen aynı şeyleri sordu gitti. Şuan 33+5 iz
Deletedmom_33 Pnaar34 Yok hamile iken 153 u aradım. Yenidoğan destek paketine başvurmak istiyorum dedim. Başka yere yönlendirdi. Orda bir takım sorualr sordular işte kirada misiniz, kaç kişi çalışıyor,evde kaç kişi yaşanıyor vs. 2 hafta sonra filan eve geldiler benzer soruları sordular. Öncelik başka yardım alanlar ancak olumlu olumsuz aranirsiniz 2 haftaya denildi. Perşembe günü aramislardi kaçıncı haftadasiniz onu doğrulamak için dediler. Bugünde getirdiler
BabyLoveeee Deletedmom_33 doğum öncesi mi aldın?bebek doğduktan sonra 1 ay içerisinde veriliyor diye duymuştum
Deletedmom_33 Zeynepp97 Kaç kişi yaşıyor,çalışan kim,maaş, faturalar ne kadar,market pazar ne kadar, ev kira mi, ilk çocuk mu, neden başvuru yaptınız, başka yardım aldığınız yer var mı gibi sorular
zynpada Deletedmom_33 yaaa şu ahşap beşiğin hastasıyım 😍 ama biz sorduğumuzda sosyal destek alan ailelerden olmanız gerek dediler. Siz sosyal destek alıyor musunuz?
Deletedmom_33 zynpada Almıyorum. Bana da gelen kizlar öncelikle sosyal detsek alan ailelerden seçiliyor demişti
Sumiire Deletedmom_33 ben farklı şehirdeyim aynı yerimi aramak gerekiyo benim ihtiyacım yok eşimde kabul etmez ama arkadaşımın var ben alıp ona vermek istiyorum evin durumuna falan gelip bakılıyomu yoksa normal sorularımı soruluyo
eeylulum Sumiire ben aramıştım 153 ü zamanında . Hiçbir şey verilmiyormuş , destek yardım gibi . Her ildeki belediye yapmıyor anlaşılan 😞
Deletedmom_33 Siboo Ben aradigimda 31 idi canım hatta o isademin de aile desteğinden faydalanmak isterseniz 7.ayda basliyorlarmis. Bebek bakımı,hamilelik süreci, emzirme nasıl olcak vs. Bilgi veriyorlar. Sonrasında 1.1-5 yaşına kadar evde ücretsiz etkinlik,aktivite, testelr vs yapacaklarmış. Gelen hemşire idi bana. 5 yaşa kadar da oraya götürebilirmisim sonrasında
Deletedmom_33 elifinilki27 İşte çalışan kaç ksii, maaş ne, kira mi, ne kadar, pazara markete ne kadar gidiyor, faturalar vs ne kadar geliyor. Eğitim durumu, yaş, başka yardım alıyor musunuz tarzı sorular sordular. İlk çocuk mu vs vs
Sumiire eeylulum yaa öylemi nereye sormak gerekir ki acaba internetten baktım oyle biley bulamadım bende