miranbeyinmothersi Maaaile o bence kadının kilosuna bağlı değişir benim oğlum olucak ama hem kilolumhemdenaltmgöbeğimmvar kıznkarnı gübü
Livaninannesi Maaaile al bendende okadar herkes erkek diyor bn hayır kız kimse inanmıyor her gitmemde bnde soruyorum
suheda_bilici Maaaile Aynı gundeyiz bende 35+6 banada aynisini diyolar karnin öne doğru kesin erkek diye karnımdakinden şüphe etmeye başladim bende 😂
Maaaile suheda_bilici 😂😂😂 ben de oyle olunca dün tekrar sordum. Erken dogum riskim var ben doktora bunu soruyorum 😂😂
Ruzgarperisi Maaaile Benimde karnım sivri. öne doğru.cinsiyeti bilmeden önce bir kaç kişi erkek dedi.ama kızım oluyor.37.haftanin içindeyiz.😂😍🤲