Karnim aşırı yuvarlak ve öne doğru sivri olduğu için,doktorum dışındaki herkes bu çocuk erkek kiz karni böyle olmaz dediler. İnsan bi doğru mu acaba diye tereddüt ediyor. Dün doktora tekrar teyit ettirdim,kızım oluyor arkadaşlar😂 Doktorum bebeğin doğunca gösterirsin herkese dedi🤪