asellmom Siyah beyaz, renkli yok demişti bana doktor ben hep başından beri Adnan Şar a gittim kendide asistanları da çok çok ilgiliydi bu zamana kadar, Kübra hanıma hiç gitmedim , perinatoloji de var renkli ama oraya takipliyim şuan ama hiç bakmadi 3 haftadır renkli olarak yüzüne vs direk siyah beyaz bakıyor, ama normal gebe polikinliğinde istediğiniz zaman doktor veya asistan da iyiyse ekranı sana çevirip gösteriyor ultrason görüntüsü verir misiniz dersen veriyorlar