asellmom merhaba canım bende yeni duydum bu hastaneyi İstanbul’a yeni taşındım Normalde Avcılar Anadolu Hastanesi’ne gidiyordum bu hastanenin adını o kadar çok duydum ki dün ağrım vardı ve acile gittim mükemmel derecede ilgilendiler çok güzel çok temiz ve hasta neydi bir şey soracağım size takipli hastası değilim ama orada doğum yapmayı düşünüyor olsam direk gittiğimde beni doğuma alırlar mı Bana Polikliniği randevu al muayeneye gel dediler ama bakıyorum hiçbir şekilde randevuda yok Nasıl hallediyorsunuz o işleri🙄