Sema97 rahim buyumesiyle düşük olur demedim zaten. Kasikta ağrı varsa ya rahim büyüyordur ağrı yapıyordur. Yasa çocuk tehlikededir aşağıdadır ve risk vardır. Bunu demeye çalıştım. Bende Çünkü ilk aylar çok ağrı çektim doktor çocuğun aşağıda olduğunu ve bol bol yatmamı önerdi. Şimdi bu bayanın da düşük riski varsa yürüyüş yapması hoplamasi zıplatmasi kesinlikle yasaklanır. Yani çok alakası var . Bebek sağlıklı yerdeyse sorun olmaz ama aşağıdaysa sıkıntı yaşanabilir.