Esmaemir17 Merhaba bayanlar 7 haftalık hamileyim kasık ve aşırı bel ağrım var bazen yürürken bile kasıklarım çok ağrı yapıyor normal mi yoksa düşük olma olasılığı var mı 😢
bsnrd Esmaemir17 benim 16nci haftaya kadr hep kask ağrım oldu aşırı şiddetli degldi.daha sonra geçti ama hep doktorma bildrdm .sizde bildirin stres yapmayın kendinize🤗
Poncikk10 Esmaemir17 hamileliğin başında olduğun için bu belirtiler normal adet sancısı gibi bikaç hfta sonra iğne batması hissi olur yeter ki şiddetli ağrı olmasın ve bu ağrılara kanama eşlik etmesin
Nermin_nur1 Esmaemir17 Canım bence korkma . Benim 5-6 haftalardayken baya şiddetli kasık ağrım olmuştu . Hiç abartısız söylüyorum sürekli ağrıyordu hiç durmadan . Tabi yine doktora sormuştum rahmin büyüyor korkma Dedi sonra ilerleyen haftalarda azaldı şu an 11+5 iz ara ara oluyor bence normal bebek büyüdüğü için rahim büyüdüğü için ama tabi doktoruna yine de danış aklında kalmasın kuzum
Esmaemir17 Nermin_nur1 adet sancısı gibi oluyor ama herkes aynı şeyi söyledi içim az da olsa rahatladı hepinizden rabbim razı olsun inşallah canım ❤️
Usenmezz99 Esmaemir17 benimde iki gün üst üste bel ve kasık ağrım oldu dedim son ayımda olsam heralde doğurucam doktorumu aradım en son sordum kanama lekelenme vs olmafığı müddetçe sıkıntı yok rahim ve çatı kemiği genişlediği için rahime baskı yaptığı iöin bebek oluyomuş
elifbzdmr28 Esmaemir17 Canim bnde dokuz haftaligim aynı ağrılar bende de var hamileliğin başında acile de gittim çok kere ama bı sorun yok dediler kanama olmadığı sürece sorun yok rahim büyüdüğü için oluyormuş en son doktorum bana öyle söyledi stres yapma kendine
Esmaemir17 elifbzdmr28 Teşekkür ederim canım Allah razı olsun ister istemez insan korkuyor bişey olacak diye 😢
Esbahgulizar Benim de aynı 7 haftalık adet ağrısı gibi ağrı giriyor ve sonra diken gibi batmalar oluyor. Bende senin gibi korkuyorum yarın doktorumu arıcam bakalım ne dicek.
EsilaMiracAyazEren_Moms Esmaemir17 Canım ben 4 gebelik geçirdim. Hamilelikte normal bu. Bende de baş ve diş ağrısı çok oluyordu. Doktorun verdiği magnezyum çinko katkılı ilaçlar kullanıyordum. Kasık ağrıları için. Baş ağrısında çok zorlarsa doktor sadece parol öneriyor 🥰
Esmaemir17 EsilaMiracAyazEren_Moms benim de bu üçüncü ama ilk ikisinde hiç böyle olmamıştım o nedenle biraz korktum açıkçası 😥
EsilaMiracAyazEren_Moms Esmaemir17 korkma korkma her hamilelik bir olmuyo. Benim de mesela 4 hamileliğim boyunca öyle kanama falan olmadı ama şu anki gebeliğimde bi kanama oldu. O da idrar yolu enfeksiyonuymuş. Tek kullanımlık şase verdi. Daha olmadı Allaha şükür
Zeynepp_ Hiç ilk başlarda kasik ağrısıyla beraber kahverengi akıntısı olan oldu mu benim dünden beri ara ara geliyor da
Hanzademerve Zeynepp_ ben 5 haftalık gebeyim 4. Haftamda 6 gün kahverengi leke gördüm hem leke hemde küçük pıhtı şeklinde kahverengi şeyler, dr progestan kullan dedi kullandım şükür bu 4 gündürlü hiç leke görmedim ama tabi ara ara kasıklarıma ağrı giriyor