Fnen benim memikler 75 ti doğuma 1 hafta kaldı şuan en fazla 85 olmuştur hala normal sütyenlerimi kullanıyorum aparatla 🙈 ben doğum sonrası emzirme dönemi için önerdim herkes çok kötüymüş gibi lanse edince böyleside var demek istedim uç gösterme yada sarktırma durumu olmuyor her çeşit var anlamında ☺️