Nslhn97 Cansel11 benim eşimde kılıç istiyor bende karan istiyorum karan kılıç a karar verdik nasıl sizce
Zumra_tuba1235 Bana da fikir verin kızlar 💙 30 haftalık olduk eşim mert diye tutturdu benimde içime sinmiyo hiç çevrenizde mert isimli kişiler nasıl karekter olarak falan
gizemkrgzl Asterujdndl erkek ismi çok zor bence ya bende 23. Haftayı bitiriyorum bakalım doğuma kadar içime bişeyler siner umarim 🤣🤣
Sarensall GizemSnr yiğitle Efe aynı anlamları taşıyor ikisini de koymazdım ben olsam Görkem güzel bence 😊
igvescarim İnanç Aslan olacak inşallah 🤲🏻 Ama İnanç Miraç koymak çok isterdim eşimin adı Miraç kabul etmiyor 😂
BaLevLat34 Mimozaaa Daha cinsiyet belli değil ama eşim erkek olursa Arık koyarız diyordu hey allah ım 🙈😂😂😂arık nedir ya Çukurdan alıntı 🤣🤣 Tabiki de erkek olursa koydurmayacagım