humeyra1978 Ebrutbk ismimi çok seviyorum benim ismim olmasaydı kızım olursa kızıma koymak isterdim 😌 Bu arada Hz. Aişenin lakabı Hümeyra
Azraasel Eşim çağan yada göktuğ istiyor iki kızım var biri kuzey biri uras diyor kuzey uras istiyorlar bende kuzeyden yana gönlüm ama ben x bebek doğuracağıma eminim aile içi facia var şuan bizde 😂😂
gizemkrgzl Asterujdndl erkek ismi çok zor bence ya bende 23. Haftayı bitiriyorum bakalım doğuma kadar içime bişeyler siner umarim 🤣🤣
miyopmom gizemkrgzl ayni durum bizdede var kizimda cinsiyeti ogrenince oturduk esimle o gece isim aradik sonra bulduk cok sukur dun aynisini yapalim dedik ama bulamadik ama ben Hamza istiyorum esimi ikna etmem lazim😅
Bernadenizserkan Mimozaaa Henüz cinsiyeti belli olmasada deniz düşünüyoruz rabbim koymayı nasip etsin 🥰