Hastanede çalışıyorum
Gözlemlediğim kadarıyla yanında sadece eşi olan kişiler daha rahat ve süreci daha rahat atlatıyorlar
Yatak odası nasıl özelse doğum gerçekleşene kadar hastane odasıda o kadar özel.
Annemin eviyle doğum yapacağım hastanenin arasında iki sokak var ama şimdiden anlaştık çocuk doğdu haberini alana kadar kimse yanıma gelmeyecek