Simdi devletten geldim. 15 haftama kadar ozel gittim. Devlete kaydim olsun diye. Sabah 8 de gittin. 11.30da muayne ildum bekledim.
Ne ekrandan girdum ne bebegin biyu kilosu vs hic bur bilgi alamadim. Cinsiyet icin kiz gibi ama net degil dedi. Cuma ozeldeki doktoruma randevu alacagim. Cocugumu bile goremeden geldim., 😭😭