Devletteki kalabalığa karmaşaya ve uzun bekleme sürelerine katlanamadığım için özel tercih ediyorum. Devlette Bi tahlil yapıyolar bi haftadan önce sonuç çıkmıyo. 5 dakikalık ultrason için 2 saat sıra bekleyemem hele ki bu kovid zamanında. Zaten randevu bulmak ta pek mümkün olmuyo. Özeldeki gibi kafana takılan bi konuda hemen doktora hemşireye ulaşmak mümkün değil. İmkan varsa paranızla insan gibi muamele görmek istiyo insan. En son devlete gittiğimde 5 er kişi alıyorlar odaya zaten derdini anlatmayı bırak bana dedi ki doktor çık çık bekleme boşa senin çocuğun olmaz dedi. O kadar moralim bozuldu ki.daha ilk muayenemdi evlilikten sonra bide. Ordan kalkıp özele gittim tane tanr anlattı adam tam bir saat. Pcos olduğumu hamile kalmakta zorlanabileceğimi ama imkansız olmadığını güzel güzel anlattı. İnsanın psikolojisini bozmaktan başka işe yaramaz devlet hastaneleri