Karemela Randevusuz bakmıyorlar ben de gitmiştim Randevusuz almıyor Çam Sakura gerçi hiçbir Randevusuz almıyor riskli gebe yazsa bile siz randevunuzu alın o önemli değil sonuçta siz bilmiyorsunuz bebeğiniz resmi değil mi onun orada bakıyorlar doktorunuz önerdi için tüm detaylarıyla bakıyorlar ben Selen hanıma gittim
Bakırköydeki çok güzel ilgilendi eğer çocukta ilgili başka bir sıkıntı varsa veyada bakması gereken bir şey varsa kendisi göremezse Çapaya yönlendiriyor kendisi de oraya geliyor bakıyorlar inşallah öyle bir şey olmaz da aklınızda olsun Selen hanım çok iyi
Perinatolojiden sonra yani detaylı baktıktan sonra çocuğun fotoğrafını çekebilir miyim diye sormuştum vermedikleri için devlet fotoğraf vermiyor sadece Siyah-beyaz veriyorlar oda tabi video çekmeyin fotoğraflarını çekebilirsin dedi ve ben de çok güzel bir şekilde birkaç tane çektim randevu sırası da mhrs uygulaması önemli onu mutlaka indirin saat 4:00’ü 2. 3 dakika kala bekleyin arama motoruna yazın saat tam dört olduğunda arama yapın ekranınızda düşecektir ama hemen almanız gerekiyor bir saniye BEKLESERsrn diğeri alıyor Ben 1:30 iki hafta bununla uğraştım ama yaptım sonunda bir kere almanız yetiyor zaten Bakırköy yakınsanız Bakırköy kaçırmayın derim