Grkmkrkmz48 belki inanmazsin ama bende çin takvimi ikisinde de doğru çıktı ama öyle internette dolaşan takvim değil ilk gebeliğimde bende dedim denk gelmiştir tutuyordu çünkü Allah günah yazmasın ikinci gebeliğimde planlı yaptım ve bunu bu da tuttu :) takvime göre diyor ki eğer yaşınız suysa ve erkek ya da kız çocuk planlıyorsanız su şu aylarda korunmayı bırakın hamile kalmak için gibi :)) hani biz diyoruz ya bu sene erkek senesi yok geçen yıl kız senesiydi onlar da böyle bı orneklemden yola çıkarak hazırlamışlar bu takvimi ay ay hesaplayıp olasılık vermişler