Mrv1007 Grkmkrkmz48 suan doğum pozisyonuna geldi başgeliş oldu ama kafa aşağoda, gövde solda ayaklar sağa doğru uzanıyor 🤣 kız olacak bebişim 30. Haftamdayım
Birmelekbiranne Grkmkrkmz48 Biz kızımız olacağına ihitmal vermiyorduk çünkü eşimin tarafı hep erkek 🤭 Eşimin teyzesi kız dedi çünkü yayvan gidiyorum doğru da çıktı ☺️ Bilimsel araştırmalar da yapılıyor ama bence eskilerin her dediği de hurefe değil. Eskiden imkan yokmuş ve insanlar gözlemlemeyi daha iyi yapıyormuş ☺️
Funday35 Grkmkrkmz48 sağ sol doğru değil benim oğlum olucak hem sağda hem solda erkek bebekte göbek sivri olur o doğru
ggkca Grkmkrkmz48 sağ sol muhabbeti ne kadar doğru bilmiyorum çünkü benim kız bi sağda bi solda, ama göbeğim gerçekten baya yayık duruyor.
Grkmkrkmz48 Bu arada bebeğin hareketi sağda ve solda olur plasenta yerleşimi sağ damı soldami aslında teori buna bağlı yani bebeğin hareketini iki tarafta hissetmeniz değil 🤔☺️
ggkca Grkmkrkmz48 kız benim plesanta da bebek gibi sabit durmuyor 😂 20. Haftaya kadar aşağıda 20den sonrada arka duvara geçti. 35. Haftada ise doktor plesantasını bebeğin yan duvara itiklemis dedi ama ilk baştan beri sabit olanlar da doğru çıkabilir bu teori
Sinem_20 Grkmkrkmz48 benimki sağda erkek göbeğimde sivri 3 kızım var onlar soldaydı ve karnım belimle bir yusyuvarlaktı
mekutlu12 Grkmkrkmz48 kızım olucak ilk zamanlar çoğunlukla solda hissederdim son 2-3 ayımda genelde sağda duruyo. Ama sabit değil ki sürekli yer de değiştirebiliyo yani keyfine göre ama genelleme yapıcak olursak böyle
sevcem12 Grkmkrkmz48 bu teorilerin tamamı yalan bence. İlk hamileliğimde sağda idi, karnım sivriydi erkek bebişim oldu. Şimdi ikinciye hamileyim, bebiş solda karnım tam tersi yana doğru yayıldı, yine erkek 😂
Ezgiduru Grkmkrkmz48 kizim 3 yasinda ona hamileyken karnim da adeta bir top vardi sanki. Bence alakasi yok
Serayyurtsever Grkmkrkmz48 bebeğim şu an kız ama nerde durmak isterse orda duruyor karışmıyoruz biz 😁😁 karın konusunda da benim basenlerim olduğu için bebek yayılıyor yani yaygın duruyor
Elifmk Grkmkrkmz48 Sağ-sol kısmı bence yanlış ☺️ Kızım olacak ama hep sağımda 35+4 üz hala sağ tarafımda :) Göbek şekli doğru olabilir ama o konuda da yanılma payı oluyor . İdrar rengine göre cinsiyet tahmini yapanlar var ama genel olarak nub’a göre bakıldığında çoğunlukla doğru çıkıyor gibi geliyor bana .
Annebaba23 Benim en başından beri solda duruyordu oğlum ama evet erkek bebek karın sivri duruyor benim genel gözlemim çevremde de :) kusma muhabbeti de doğru değil kızda da erkekte de oluyor yapı meselesi sanıyorum. Kalp atışları erkeklerin biraz daha yüksek oluyor sanırım öyle duymuştum ben de