Bulantısı olanların tez zamanda geçmesi dileğiyle o zaman 🙈 ya internette o kadar çok şey okudum ki bulantı olması sağlıklı gebelik belirtisi vs diye. Annem de sizler gibi söylüyor olmamasi daha iyi diye. İ kez hayal kırıklığı olunca böyle pimpirik ediyorsun her şeye. Verdiğiniz cevaplara cok teşekkür ederim bu arada içimi ferahlattiniz sağolun 🥰