Normal olmasina normal de,şuan hayal bile edemeyeceğiniz bir şükür sebebi💃💃🙏 20 kusur hafta günde 10 kere istifra eden ve bulantidan hicbir şey yiyemeyen bir hamile olarak yazıyorum bunu.
Gerçi benim bulantılar 7 8 de başladı inşallah sizin hiç baslamasin aman düşmanımın başına vermesin çok kötü bi şey.Zaten gebeliğin sağlıklı ilerleyişini gösteren bi şey değilmiş bu yani bulantı olmasa da çok sağlıklı ilerliyor olabilirsiniz 💃