Cmre35 33 haftalığim bu surece kadar bir sknti yaşamadım normal süreçte geçti her şey bulantı kusma vs yasamadkm , bizim minnoş prenses😊 benimde hamileligim öyle geçti prenses gibi bir belirti vs yaşamadım bu döneme kadar , ilk 6+4 ten bu yana bir skayetim olmadı doktor o zaman demisti şanslı ailelerdensiniz diye hala da aynı şekilde bir belirtim olmadan geçiyor sona doğru geldik