ayse-huseyin16 ay bende öyleleyim oğlumda öyle değildi doğum yapasıya kadar sürekli hareket halindeydim böyle olmuyordum bütün gün oğlanla uğraş akşam olunca pilim bitiyor valla
Cmre35 valla ne prensesi kuzum oğlumda daha iyiydi hamileliğim bu çok zor geçiyor bide dr dikkat etmezsen erken doğum olur dedi bakalım şuan gerçekten tek duam sağlıkla gelmesi bulantım çok oldu başlarda ama kusma fazla olmadı 20+2 haftalık hamileyim daha şimdiden çok zor oluyor hareket etmek falan