Beyza11122 Selaaam bende 10+3 haftaligiz hiç bı hamilelik belirtm yok kusma ağrı sancı yokkk unutmuyorum hamile oldugumu
Beyza11122 Mnk16 13 hafta içindeyken yapılıyormuş galiba ikili tarama 13 haftada aldım randevu bakalım gidince gorcezzzzz👶😅