Herkese selam. 10+3 üm bende bugün.
Şükür bebeğim saglikli ama ben 6.haftadan beri bulantilar yaşıyorum kusmalar koku hassasiyeti serum yemeler eve girememeler ne kadar olumsuzluk varsa yaşıyorum yani 😀 prilam kullanıyorum sözde ama o da kusmalarimi kesmedi 9 ay sürerse diye de psikolojimi bozdum 😀 Of çok karmaşık duygular içindeyim anlayacağınız