Aysimal
Siz neredensiniz, Silifke tarafı daha çok hissetmiş .
Ben tansiyonum düşüyor sandım , yatak yaylandı yaylandı , zaten 36 haftalığım gece uykularım yok . Elimde telefon uyanıktım. Bir an bende bir sıkıntı var sandım . Doğumla ilğili fenalaşıyormuyum dedim
. Eşim çocukla aynı odada yatıyor onların yanına koştum eşimde hissetmiş .
Korkma filan dedi işte .
Çok şükür kötü birsey olmamış , galiba Türkiyenin farklı bölgelerinde de deprem olmuş aynı saatlerde , onlarda hissetmiş tesadüf . Aynı zamanlarda kaç yer sarsılmış ya İstanbul falan . Allah korusun