Ozlem2206 heleninannesi06 20.haftaya girdiğimden beri tuvalete kalkmaktan uyku düzensizliği oluştu 26 dan sonrada ağrılardan dolayı huzursuzluk başladı gittikçede şiddetleniyor 30 olduk şükür bakalım bundan sonrası nasıl olucak bünye kendini doğum sonrası uykusuzluğa hazırlıyomuş bi kaç yerde okumuştum ☺️
heleninannesi06 Ozlem2206 inşallah her geçen gün daha huzurlu olur 🥺 evet onu bende duymuştum var hepsinde bir sebep işte ama insana zor oluyor
mervebuglemtkn Gkcdila 34+4 şuan katılıyorum nimetmis 17-18-19 lar 20 leerr. Oturarak uyuyoruz biz ☺️
heleninannesi06 mervebuglemtkn ya bebisten ağrıdan filan değil aslında kaşıntı tutuyor tuvalet ikisi yüzünden böyle ben şimdiden biraz yoruldum 🤣🤣
Silacinar heleninannesi06 şuan bulunduğunuz hafta ya balayı ayı diyorlar bu haftanın kıymetini bil 😂😂 30+2 olarak sağa sola dönerken bile zorlanmaya başladım bu saate kadar yatamadım rahat edemiyorum çünkü 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yasemin2016 heleninannesi06 valla bana da uzun geliyordu ama geciyorbir şekilde sonrada diyorsun ki ne çabuk geçti ki çok zorlu bir hamislikti inşallah saglikla kavusalim hepimiz
Oznurcan0405 38+3ten selamlar kızlar olduğunuz haftaların tadını çıkarın. Tünelin sonu mahmut hocaya çıkıyo 😅 bi türlü gelmek bilmeyen bebeyi beklemek çok zorr
TekinSahra44 28+1 hiç uyku yok sabaha kadar sağa dön sola dın tuvalete git miyde yanması bununka geciyo geceler inş geçer yakın zamanda