Kızlarr burdakiler uyanıkkaınız bi sorayım size de yaa 38+0 ve felaket bi kasık ağrım var saatlerdir bide iç çamaşırım ıslandı 2 tane değiştirdim ama akıntı mı yoksa bebeğin suyu mu anlamadım böyle avuç içi kadar genişlikte bi ıslaklık yaa bilememek deneyimsiz olmak ne zor