İkinciye hamileyim ilk doğumum benimde normaldi tarif etmek gerekirse böyle büyük tuvletiniz çok gelir de bı anda kasılır ya karnınız o ağrı gibi aynı regl sancısı gibi felan değil yani ha zor mu son anlar belki ama ilk başlarda zorlamiyor zaten o ağrıyı unutup gidiyorsunuz doğum anı ise tam bir mucize o an zaten heyecandan hiç bir şey hissetmiyorsunhz umarım yardımcı olabilmişimdir 🙈🙏