ayse12211 Zuzuuss hayır sabah saat yedide sancılar şaka gibi birden geçti. Bende uyudum şimdi uyandım. Bakalım gün içinde yine olacak mı?
Acemianne__ ayse12211 bende dün öyle aşırı bel ağrısı kasık bacak içi Ağrısı yaşadım. Midem de bulandı sabah geçti anlamıyorum ne oluyor
ayse12211 Acemianne__ demi aynen öyle. Birden geçti. Ablama sordum onunda böyleymiş bi hafta içinde doğum yapmış
Melek_29A Evet doguma hazırlanıyoruz bu ağrılar ondan bende aksam agrilar şikayetler oluyor sabah a geçiyor dogum başlasa durmaz agri diye düşünüyorum bende 38+1 im
ayse12211 Melek_29A evet aynen öyle. Akşam çok kötü oluyorum gün içerisinde çok iyiyim. Bakalım daha ne kadar sürecek bu ağrılar. Aslında gün içerisinde hareket halindeyiz çok fazla hissetmiyoruz ağrıları.
Melek_29A ayse12211 olabilir canim aynen simdi ne durumdasin ben yine iyiydim gunduz simdi biraz agrim var ama dayanilmayacak gibi değil esimde diyor ki kesin gece olacak bu çocuk hep gece agri oluyor
ayse12211 Melek_29A aynen canım benimde geceleri ağrım oluyor. Şimdi hastaneden çıktım nst de sancılarım çıktı. Ama açılmam olmamış rahmim iyice yumuşamış her an açılman başlayabilir dedi.
Melek_29A ayse12211 benim 5mm vardi en son daha da bakmicam dedi sancıların artar suyun falan gelirse gel dedi birde her hafta kontrol ultrasonla