GamzeMikail bende ilkini normal yapmıştım bunda zorunlu sezaryen olacam korkuyorum açıkçası başımdan bir ameliyat geçti laparaskopi olmuştum ve bir haftada geçti ağrılarım genel anestezi olmuştum 37 haftaya girdik 3 gün sonra gün verecek doktor bebişimi gelişimi geriliği var ve ters olduğundan dolayı.