GamzeMikail Doktorum Zorunlu sezaryen dedi korkuyorum kızlar bebek muhtemelen hem iri olacakmış hem de yan duruyor hem de plasenta aşağıda olduğundan dedi 😔 😢 Sezaryen olanlar bana önerilerde bulunabilirmiler…?
Morvy GamzeMikail en önemlisi bir desteğe ve zamana ihtiyacın var. 10. Günde diyeceksinki ben iyiyim toparladım kendimi ve çocuğunla kendin ilgilenebileceksin 1. Aydada hiç olmamış hibi olacaksın inşallah🙏🏻
ArelinAnnesi01 GamzeMikail daha bugün oldum bende zorunlu olarak 😕 korkulacak gbi değil inanın ki tabi ağrı oluyor sonuçta kesik var insanın eline taş değse ağrıyor ama Rabbim yardımcı oluyor
kediannesi60 GamzeMikail ilk gün tek sıkıntım omzuma vuran gaz sancımdı onun harici suan 5.günüm sezeryan olmamıs gibi 2.günden itibaren her isimi kendim yaptım esimden bir tek yataktan doğrulurken yardım aldım dikislerime zarar gelmesin diye ilk doğumumdu korkma canım benim🌸bide korkutanlara kulak asma normal olcaktım zorunlu sezeryana döndü son dakika iyiki bebeğim için doğru kararı vermişim sütün gelmez diyenler olacaktır asla kulak asma ilk gün az az gelicek ama sonrasında istemediğin kadar cok geliyo sağlıcakla alın kucağınıza🥰
betuss5 GamzeMikail Bende cuma gunu zorunlu sezeryan olucam bebis makat gelisi donmedi.Bu zamama kadr serum bile yemedim hic ameliyathane gormedim asiri korkuyorum .Rabbim yardim etsin insallah
Peri_iiii Korkma canım bem 24 gün çnce 2. Oldum bol bol yürü ne kadar çabuk kalkarsan o kadar çabuk iyleşirsin
Edizbeyinannesi Peri_iiii bende nasipse 2. Sezeryanı olacağım. Daha zamanım çok ama merak ediyorum. İlkinden bi farkı var mı. Agrı acı iyileşme süresi. Aynı yeri 2. Kez kesecekler korkusu oldu bende
zynperd 4.5 sene oldu olalı, şükür hiç zorluk yaşamadım, ilk gece hastanede tektim hep ben ilgilendim, öyle korkulacak birşey yok beni de çok korkutmuşlardı, 3 hafta sonra ikinciyi olucam bakalım
GamzeMikail ArelinAnnesi01 Allah yardımcınız olsun beni de çok korkuttular canımdan can gitti ayağa kalkarken ölcek gibiyim falan diye ben bebeğime bakamıcakmıyım diye ağlattılar :((
anneadayii42 Ben de suniden sonra mecburi oldum sezaryen. Önerim şu ki ameliyatta belden uyusturuldum acı hissetmedim ama hissiyat vardı panik oldum uyutulmak istedim nasil anestezi alacağını baştan iyi düşün araştır derim. Ameliyattan çıkınca çok üşüdüm aşırı normalmiş bilmiyordum ona hazırlıklı ol korkma . Ameliyattan sonra ilk yürüyüşe kadar sancın olabilir adet gibi yürüdükten sonra geçiyor inşallah sabırlı ol. İlk yürüyüşte cesur ol karşıya bak derin derin nefes al nefesin kesilecek gibi olur normal bikac güne geciyor. Ben günde bikac saat uyuyordum yatiyordum o kadar sürekli yatmadim 4 gün sonunda falan gayet normaldim
GamzeMikail kediannesi60 Çok teşekkür ederimm biraz da olsa korkum geçti ama evet bende bebeğimi emziremiycem diye korktum bana öyle dediler tamda sizin dediğiniz gibi besleyemezsem diye korktm sonra işte sezeryanda aşırı canım gitti dikişlerim öldüm dirildim felç kalcaktım gibi şeyler bile söylendi en sonunda ölürsem öliyim bebeğim sağlıkla doğaunda mecburi bu dedim kendim seçmedm dedm sonra da işte yine tabi korkup buraya yazdm ama sağolun siz güzel izah etmişsiniz içim biraz ferahladı
kediannesi60 GamzeMikail ne demek canım herkesin doğumu kendine özel insanlar herseye yorum yapar bu bitmez önemli olan bebeklerimiz ve sağlıkları🤲🏻
GamzeMikail betuss5 Amin Allahım hepimizin içini ferahlatcak şeyler düşündürsün kolay gelsin sağlıkla gelsn meleklerimiz
ArelinAnnesi01 Allahneverdiysee valla ben biraz panik olduğum için beni az bişe bayilttilar gözümü açtığımda odadaydım. Çok şükür hissetmedim ha acı yok diyemem var ama o da seni çıldırtmıyor. Rabbim yar ve yardımcın olsun