Adige95 her doğumun zorlukları var. Normal doğurup dikişleri tutmayan açılan sıkıntı çeken de var sezeryan olup sıkıntı çeken de. Bence bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor. Ben de normal istiyordum ama bebek kilolu olduğu için mecbur sezeryan olacak. Şimdi ona kendimi hazirliuorum ve pozitif düşünüyorum. İnşallah hepimizin pozitif hikayeleri olur 💕💐