sdrsyklkn Gamze2512 bence acele etmeyin tek sebep bu olmasın sezaryen için. İnşallah hepimiz sıkıntısız bir şekilde kucağımıza alırız bebekleri.
123ozgee Bsra_ayz benimde son 3 gün ama göbeğim daha aşağıya inmemiş diyorlar ne olavak bilemiyorum artık 😅
hs_mutluluk16 Bsra_ayz ben de elimde bezle eğilerek yer silmiştim yer silen doğuruyormuş diye espri yaptım eşime gecesine doğum başladı gerçekten 😂😂😂