Bsra_ayz benim de son 7 ve dün artık hüngür hüngür ağladım. Doğurmak istiyorum artık, çok zorlanıyorum yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum🥺 ağırlıktan sırtım ağrıyor deli gibi. Cumartesi günü kontrole gitmiştim ne sancı ne bi şey, kanala da girmemiş yarın tekrar kontrolüm var, eşim şimdi sanki karnın biraz düşmüş diyor. Doğuruyum artık yeter gerçekten