Benim 18 mayıs görünüyor. 2 hastane çıkışı alayım diyorum. Zıbın tulum almaya başladım uzun kollu penye. İkea yatağı var ama gelen olursa eve yatak odasına sokmayı düşünmüyorum yatağını yatak odasına koyayım dedim veya odasına ama odada annem kayınvalidem vs kalır uyur muhtemelen. Şu ahşap süslü beşik yataklardan alayım diyorum salonda dursun gelenler için de uygun olur veya biz salonda yaşarız. Hamakta salonda durur muhtemelen. Kafam çok karışık valla napcam bilmiyorum. Kurutma makinesi almam lazım balkonum yok. Bebiş için telsiz, nevresim, yorgan yada uyku seti, termos, bana pijama, korse, göğüs pedi vs de almam lazım valla maddi kısmınıda düşünüyorum bakalım nasıl olacak