bbnngg bnmde mayısa denk geliyor bn hastane cıkışı fln aldım tulum faln aldım 6 aya kdr giyileck fazla almayacm cünki 8,9 aylrı kışa geliyor o yüzden kışlık alırım diye düşündüm zaten ilk 3 ay hastne cıkışı fln giyolar cıtcıtlı yarın kol tulum yaz ayında öyle düşünerek aldım bakalım saglıkla kucagımıza alalım 🤲🏻